Sledujete dění okolo Realizačního Týmu? Ano? Tak pak Vás může zajímat jeho nový člen, Zantris. A třeba právě v tomto článku se dozvíte, kdo to je!
Přizval jsem si Zantrise na rozhovor k nám do redakce, k mému překvapení si namyslel sám, kam se půjdeme projít. Daleko za říše Kelevaru, kde vše začíná.
Redaktor: Zdravím tě, díky za přijetí možnosti s tebou provést rozhovor. Tak, copak bys čtenářům o svém herním a reálném životě řekl?
Zantris: No mám za sebou pěknou řádku let hraní. Abych pravdu řekl, ani si nepamatuju, jak dlouho už u toho sedím. Vždy jsem byl slušný nevýrazný hráč, který to hrál jen tak pro zábavu. Abych pravdu řekl, nikdy jsem neměl na účtu víc než 2 miliony v GP. Strávil sem kopu času u paladinů, guildě Templars a i v Zemském Trubači.
Redaktor: Aha, a odkud jsi se o Kelevaru dozvěděl?
Zantris: Před mnoha a mnoha lety mi o pixelech řekl Halforg (jestli si ho ještě někdo pamatuje), že hraje novou super hru, kde člověk může dělat, co chce. Tak jsem si to taky spustil a jako jediný z partie co jsme to spolu hrávali, jsem vydržel až do teď.
Redaktor: Povíš nám, copak tě přivedlo k tomu podat si přihlášku k RT?
Zantris: Víš, že já ani nevím.? Asi bych to přiřknul přirozenému vývoji. Strašně dlouho jsem to hrál, tak jsem si jednou řekl, že to povýším na vyšší level. Podal jsem si přihlášku na GM, a co se nestalo, oni mě vzali. + Taky sem slíbil jedné osobě, že to další nábor zkusím.
Redaktor: Další osobě? Prozradíš nám identitu této osoby?
Zantris: Vím to já, možná i osoba, které jsem to slíbil, a to je dostatek lidí, co by o tom mělo vědět.
Redaktor: Nyní se nabírali scripteři, jakpak nám osvětlíš, že jsi tedy byl přijat do RT? Budeš skriptovat, nebo jsi byl nabrán díky tvým zkušenostem?
Zantris: Ano, máš pravdu, že teď poslední nábor byl pro scriptery. Na tento nábor se ale bohužel nikdo nepřihlásil.
Redaktor: Ou, tak tuto skutečnost jsem netušil. A já tak doufal. Takže ses hlásil již dříve? Nebo jsi to zkusil i přesto, že hledali scriptery?
Zantris: Přesně, já jsem byl přijat spolu s Jerichem a Badwayem. Jenom u mě trvalo trochu déle, než jsem se k RT připojil.
Redaktor: Copak tě zaujalo na koncilu?
Zantris: Na koncilu mě zaujali lidé. Ani netušíte, jak rozmanitý realizační tým máte.
Redaktor: Tak prosím, sděl nám něco blíže.
Zantris: Blíže se asi nebudu pouštět do charakteristik jednotlivých GM. Jen můžu říct, že takto jsem si RT tým opravdu nepředstavoval. Překvapil mě Perseus a Diabolonegro svým přístupem. Badway svým vzhledem. Hypnotic svou výmluvností atd. Prostě je to výborná parta lidí.
Redaktor: Už víš, co bys chtěl dělat a na co se zaměřovat v RT, případně proč zrovna?
Zantris: Já svou pozici vidím pod názvem "holka pro všechno".
Redaktor: Aha, takže jsi neměl žádný cíl, když jsi šel do RT? Nějakou činnost, či akci, kterou bys rád konal?
Zantris: Nemám, v přihlášce sem napsal, že zvládám tak trochu od všeho. A očividně to stačilo. Už teď sem malinko pomáhal Roxanne s webem. Ale zásadně se pořád rozkoukávám a nedělám moc užitečného, ale to se doufám za pár měsíců změní.
Redaktor: Hodláš zveřejnit svoji identitu nebo jsi Abny?
Zantris: Ano jsem desátá postava Abnyho v RT týmu.
Redaktor: Tak to je nemilé, zase bude mít další supporty. Ale dobře, teď vážně. Prozradíš nám nějaké vodítko k identifikaci tvých herních postav?
Zantris: Myslím, že není důvod něco tajit. Hráči se to dříve či později dozví. Takto to alespoň bude za mých podmínek. Nakonec už podle popisu, který jsem dal na začátku o mém herním životě je jasné, že jsem hrával za postavu se jménem Anduriel.
Redaktor: Podle čeho tě napadla přezdívka "Zantris"?
Zantris: Je to z jedné hry, kterou hraju. Jen jsem trošku to jméno zkomolil a vypadlo z toho Zantris.
Redaktor: To je náhodou celkem milé. Jakápak to je hra, že by si i další mohli zahrát.
Zantris: Je to ze hry Starcraft II.
Redaktor: Mno, rozhovor se nám blíží ke konci. Nedávno na Kelevaru začal nový koncept frakcí, co si o něm myslíš?
Zantris: O frakcích můžu říct, že je to výborný nápad. Takový návrat ke kořenům, kdy si guildy mohly volit, zda budou neutrální, Order, Chaos či případně Nekromanti. Teď je jen ten systém promakanější.
Za což patří velký dík Riamovi.
Redaktor: Netuším, co vše o těchto frakcích nyní víš, ovšem, je tu něco, co bys třeba ty osobně chtěl změnit, udělat jinak?
Zatris: Zatím bych určitě nic neměnil. Celý koncept se teprve rozjíždí. Je příliš brzo vynášet nějaké soudy, jak to zatím funguje čí ne. Určitě bych tomu dal pár měsíců, než se vše usadí. Až pak bych uvažoval o případných změnách.
Redaktor: Je zde něco, co bys chtěl vzkázat čtenářům?
Zantris: Toto je vždy nejnáročnější otázka. Snad bych jenom řekl. Ultima je hra ne životní poslání. Tak se hrou bavte, ale nehroťte každou blbost.