Do tohoto vydání se nám podařilo získat rozhovor se samotným Perseem. No a jak odpovídal na naše otázky se dozvíte v článku.

1) Jak hodnotíte aktuální stav herních skupin? (neutrální hráči, vrazi,
Temný Kult, Order, Chaos a Paladini)
Systém skupin je nějak nastavený a v zásadě to funguje, bohužel je velký
nedostatek hráčů se zájmem se do herního dění zapojovat, popřípadě nějak vyznávat
hodnoty frakcí nebo principy rytířů, resp. paladinů. Hlásí se málo lidí, což
je vidět hlavně u paladinů, nábor je složitý díky jejich výsadám, jaké
mají pouze oni a žádní hráči. Bohužel není téměř koho přijímat.
Kolegyně Roxanne se nyní pokusí trochu oživit Nekromanty a více s nimi
pracovat.
U frakcí jsem víceméně spokojen s Chaosem, který celkem funguje jako
sehraná skupina, zatímco Order má soustavné problémy s morálkou a svojí rolí
v herním světě Kelevaru. Slabé vedení a nábor nových lidí, který se v poslední době uskutečnil také není až na výjimky moc šťastný. I zde je ale nový kolega Fye, který se o ně
má starat, tak doufejme, že dojde k jistému oživení.
2) Co by jste změnil a co naopak pochválil na aktualním stavu hry?
Měnit je pořád co, hlavně optimalizace a ladění kouzel, zbraní, npc a
opravu řady chyb po bývalých skriptérech.. Pokud někdo něco na hře chce
chválit, ať to jsou hráči.
3) Není tomu dávno a na koncilu jste potkal nové posily realizačního teamu.
Jak zatím hodnotíte jejich práci a v čem si myslíte, že jsou pro realizační
team přínosem?
Za jejich zájem o pomáhání v RT jsme velice rádi, oba nové kolegy musím
pochválit za snahu a zápal, který snad ještě nějakou dobu vydrží. Přijali
jsme ještě skriptéra, ale ten to nějak duševně s námi nevydržel, takže tady máme
jedno místo v RT pro šikovného skriptéra volné...
4) Můžete prozradit, co vše se na koncilu řešilo? Například na co nového se
mohou hráči těšit? Jakým směrem se bude ubírat herní děj?
Herní děj určitě bude zajímavý, možná Scion ještě neřekl poslední slovo, za
hranicemi tiše mlčí poražení Tsurani, kdo ví, co se jim děje v mozku.. No
uvidíme. Bohužel na serveru je minimum hráčů, kteří o herní děj mají zájem,
což samosebou je pro řadu členů v RT demotivující, a proto se pokračování
vyvíjí jen velmi pomalu.
Nového na Kelevar vysloveně nic neplánujeme, chceme se snažit spíše odladit
chyby a vyvážit hru jako takovou. Dojde k drobným změnám v dungeonech,
připravuje se jeden nový dungeon, který bude dostupný zcela netradičním
způsobem. Také v dohledné době spustíme věrnostní systém za shánění nováčků,
kde bude docházet k zajímavým odměnám za "dohozené" hráče.
Také jsme schválili k zapracování řadu zajímavých a rozumných hráčských
návrhů.
A ještě pár maličkostí, ale nebudeme říkat předem.
Jinak se na koncilu řešilo spoustu dalších důležitých věcí, například jak
kdo chce propečený steak z grillu, jaké si k tomu dát pivo a další důležité
věci.
5) Po tolika letech co se Kelevaru věnujete, baví vás to ještě pořád?
Ano baví, ale samosebou jsem rád, když mohu větší množství práce delegovat
na mladší kolegy a nechat si především dohled nad celkovým chodem.
( Celý článek | Autor: Anduriel |
Počet komentářů: 175 |
Přidat komentář |

)