Podařilo se nám na moment odchytit boha Persea, který byl ochotný nám prozradit novinky, na které se můžete těšit!
Patrick:
Ahoj Perseusi,
chtěl bych Tě požádat jménem našich hráčů, kteří jsou dychtiví po novinkách ve světě, jestli by jsi nemohl prozradit, na co se můžeme v blízké době těšit?
Perseus:
Po předchozích letech nadměrného přidávání novinek se nyní snažíme spíš systém stabilizovat, odbourávat chyby a vybalancovat stávající systém a vybavení.
Přesto se plánuje mnoho zajímavých věcí, v rámci možností. Pro hráče připravujeme daleko lépe vypracovaný systém bojů a fungování obou frakcí, k čemuž se přidá rozdělení světa mezi tyto frakce, úprava systému vlády, boje o města, různá spojenectví ve frakčních bojích. Toto připravuje kolega Riam a myslím že to bude zajímavé.
Dále s ohledem na dokončení válek s Tsurany zvažujeme částečný přístup do jejich světa a otevření trhu s jejich zajímavým sortimentem, od nábytku až po brnění, jakožto možnost učit se nové bojové pohyby, držení dvou zbraní a podobně, ale to zatím je na vedlejší koleji.
Zároveň stále probíhá velký quest o tajemné postavě Sciona a zajímavého odhalení a dalšího průběhu, během kterého bude otevřeno ještě několik dungeonů.
To je asi tak veškerý plán pro nadcházející měsíce.
Prioritou zůstává zbavit systém bugů a zajistit hráčům co nejpříjemnější hraní.
Patrick:
Dále bych se Tě rád zeptal na blížící se koncil. Jaké věci se tam budou řešit? Budou se probírat i hráčské návrhy?
Perseus:
Na koncilu budeme probírat samosebou průběch výše zmíněných plánovaných úprav a questů, hráčské návrhy se probírají vždy, ale nemají již vysokou důležitost neboť poslední dobou hráči mají návrhy, které nejsou příliš přínosné a obohacující pro shard jako celek.
Přesto je několik zajimavých návrhů které určitě zvážíme a pokusíme se o jejich zavedení. Bohužel nyní bojujeme s nedostatkem skriptérů, takže některé věci se poněkud vlečou, ale bohužel je nedostatek kvalitních lidí a s ohledemna nedávné problémy s naším minulým skriptérem, jsme i trošku opatrnější ve hledání nových lidí.
Přesto doufáme, že nám hráči zachovají přízeň a že nám pomohou udržovat Kelevar hravý a zábavný. Například smysluplnými návrhy, které povedou k obohacení o zábavu všech hráčů (tedy ne návrhy typu, "líbila by se mi tato róba raději zelená než žlutá" atd..), pomocí s vyvažováním herních mechanismů a předmětů a podobně.