Zemský Trubač
  Dnešní datum: 20. 05. 2018  • Hlavní stránka  • Seznam rubrik  • Kelevar.cz  • Fórum    

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!


Hlavní stránka
Seznam rubrik
Ke stažení
Odkazy
Ankety
Hádanky
Nejčtenější články
Redakce

Personalizace
Rozšířené vyhledávání
Boží dar

Aktuality
Chaos
Guildy
Hádanky
Hrdinové
Informace
Interview
Kukátko
Literární koutek
Nekromanti
Orders
PK
Sportovní rubrika
Tiráž
Úvodník
Zprávy

30.04.2011: Již zítra nové číslo!
Máme zde další přelom měsíců a to znamená jediné - Vaše oblíbené noviny vydávají další číslo! Hrdě Vám představujeme nálož článků, která Vás odnese z Britainu až do Trinsicu! *Usmál se* Příjemné počtení přeje celá redakce Zemského Trubače!

01.02.2009: Nová redakce
Dnešním dnem, vyšlo první číslo vydané novým redakčním týmem. Také byly odstraněny některé drobné technické chyby na tomto webu. Přejeme Vám příjemné čtení.

04.09.2006: Úpravy
Proběhly drobné úpravy, které se týkaly technického stavu tohoto webu. Byla aktualizována verze phpRS na poslední 2.8.0, s touto verzí přišlo několik změn. Bohužel jsme museli vymazat databázi čtenářů, proto se prosím zaregistrujte znovu, abyste mohli psát komentáře pod svým jménem.

<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    

téma * Player Killer-vyplatí se to?
Vydáno dne 01. 02. 2014 (716 přečtení)

Zamyšlení nad tím, zda se na Kelevaru a v hrách obecně vyplatí být PK.

Začneme úplně od píky:

Player Killer alias PK

Je označení pro zabijáka hráčů v online počítačové hře. Jedná se o styl hry, kdy hráč zabíjí svévolně jiné hráče. PK se vyskytují v některých online hrách (MMORPG) jako je třeba Ultima Online, Lineage 2 a další. Činnost PK se liší od ostatních bojů mezi hráči (PvP – Player vs Player), což jsou boje frakcí nebo klanů. Zatímco pro ostatní typy PvP je charakteristické, že hráči se do těchto bojů dobrovolně přihlásili např. vstupem do frakce, zde lze hovořit o vnucovaném PvP. To je některým hráčům nepříjemné. PK obvykle nejvíc vadí začínajícím hráčům, protože většinou nemají žádnou šanci se ubránit. Opačný názor mívají někteří déle hrající hráči, často ti, kteří v dané hře sami mají PK postavy. Těm PK zvyšuje napínavost hry (adrenalin). Pro PK je typická také převaha nad napadeným. PK si velmi často volí za cíl začátečnické postavy na nízké úrovni schopností. Díky tomu vyhrají velmi rychle, často „na jednu ránu“. PK proto vyhledávají lokace, kde se tito slabší hráči vyskytují a po jejich vybití se přesouvají do jiných (např. „obíhání dolů“). Lze říci, že PK ztěžují začátečníkům vstup do hry. Není to však nutná podmínka – jsou PK, kteří vyhledávají hráče na stejné úrovni jako jsou sami. Přesto i ti obvykle využijí každou příležitost k zabití slabšího nebo nepřipraveného hráče. Věkově jsou mezi PK zastoupeni více mladší hráči. S přibývajícím věkem (zhruba od 20 let) silně klesá pravděpodobnost, že hráč bude PK. Jsou ovšem lidé kteří tento herní styl vyhledávají...

Penalizace PK

Přestože by se mohlo zdát, že činnost PK je velmi snadná, ve většině MMORPG je opak pravdou. Autoři her totiž přidávají do her nejrůznější omezení pro PK, aby zajistili hratelnost pro co největší počet hráčů. V původní Ultimě Online postava získá status PK po 3 zabitích nevinných postav. PK postavy mají jméno napsané červenou barvou (kvůli varování). Kromě toho nesmí chodit do většiny měst (stráže je ihned zabijí). Navíc pokud někdo jiný svévolně napadá a zabíjí PK postavy, status PK nezíská. Hráči to obchází zakládáním dalších postav, které používají pro činnosti, jež nemohou vykonávat jejich PK postavy (např. obchod ve městech).

Ve hře Lineage 2 z roku 2003 šli její autoři ještě mnohem dále. Stráže jsou rozmístěné i po krajině v začátečnických lokacích. Kromě toho PK postava způsobuje nižší poškození než jiná postava na stejné úrovni (PK jsou tedy slabší). PK navíc po své smrti přicházejí o všechno, co mají u sebe, zatímco běžné postavy jen někdy o něco. To vede k tomu, že se někteří hráči specializují na zabíjení PK a pořádají na ně hony.

Trendy

Ze strany hráčů je trend zvyšování tendence hráčů být PK, pokud k tomu jsou v dané hře vhodné podmínky. V začátcích MMORPG měli připojení vhodné k hraní těchto her spíše lidé vzdělanější, finančně lépe situovaní a starší. Měli tedy menší tendence stát se PK. Je to důsledek toho, jak se postupem času připojení k internetu stalo levnějším a rozšířenějším. Dalším trendem (který se netýká jen MMORPG) je větší pohodlnost hráčů. Dříve měly hry obecně vyšší obtížnost než dnes. Bylo to dáno tím, že hry byly něco nového a hráči k jejich hraní byli ochotni vynaložit větší úsilí. Z hlediska MMORPG byli dříve hráči tedy i ochotnější snášet určité příkoří ze strany PK. Dnes také mají hráči mnohem více možností přejít ke konkurenci. Ze strany výrobců her je trend preferující ostatní způsoby PvP. Buď pro PK zavádějí stále razantnější omezení nebo možnost být PK zcela ruší a přicházejí s jinými koncepty. Důvodem je snaha zajistit hře dostatečný počet hráčů. V novějších verzích Ultimy Online se např. nacházejí celé nové mapy, kam se PK nedostanou. Také přibylo pojištění majetku hráčů a je více newbie předmětů. To jsou předměty, které po smrti postavě zůstanou (a tedy je nezíská PK)

Ve hře World of Warcraft, která je v současnosti asi nejpopulárnější, není možné být PK vůbec. Hráč může napadat pouze postavy znepřátelené rasy. Aby se dostal do začátečnických lokací, musel by projít rozlehlým územím nepřítele, což je skoro vyloučené.

Dotazník

Zeptám se proto lidí, kteří hrají za PK na pár otázek:
1 - Vyplatí se být na Kelevaru PK?
2 - Hrál by dotyčný za PK postavu, kdyby nebylo možné mít další postavu?

Smrtka:
1 - ano, vyplatí, pokud však nejsi looser jako vetšina executioners, co si na sebe nevyděla a jen kupuje za real cash/majetek/
2 - ano, byl. Kdybych nebyl ve frakci, tak hraju jen PK. U Smrtky se mi killy ale bugly, tak ji nechávám dočasně modrou a pvpim za frakčňáka.

Bellatrix:
1, Vyplatí ? či nevyplatí ? ... Záleží na stránce pohledu. Kdo chce mít klid ve hře, je neutrálním hráčem s kolektivem, drží se non pvp  zóny a nemá se opravdu čeho obávat, leda že spadne shard " hehe ". Ale na druhou stranu někteří hráči vyžadují určité vzrušení od hry a né nezábavné mlení mlýna. Dnes je vrah patřičně omezen, od doby co se rozdělil svět na pvp a nonpvp zóny. Pro vraha je těžší něco ulovit, jelikož má vyhrazená místa kde může lovit. Pokud chce být hráč vrahem, musí si to taky důkladně rozmyslet, není to jen tak. Ale abych to zkrátil, určitě bych vrahy neházel do pytle. Pořád jsou lidi, co rádi loví nevinné občany země Kelevarské.
2, Kdyby bylo vše nastaveno tak, jak je momentálně, tak můj osobní názor by byl " Ne ". Ale to je opět na každém hráči jednotlivě jak to cítí, jaký styl hry chtějí hrát, jelikož na Kelevaru je v tomhle případě neomezený styl hry.

Spath:
1 - ne
2 - mám jen jednu postavu. (Redaktor:a co Shiwa?) Ta si seká v lese (Redaktor: viděl jsem ji na akcích?) Na akcích nebyla rok - seká v lese (Redaktor: ok, nezáleží na tom...)

Závěr: Určitě jsem neoslovil všechny, které jsem mohl. Někteří radši nic neodpověděli. Můj názor je, že pokud by se do toho člověk chtěl opřít, tak by to šlo, a myslím si, že by to i vynášelo. Na internetu jsem našel tvrzení, že hraní za PK je vyhledáváno hráči, kteří mají tendenci dělat problémy či jsou nezralí Tuto informaci jsem z počátku považoval za naprostý nesmysl. Potom jsem si ale uvědomil, kolik a jaká PK jsou u nás na Kelevaru. Spath (jeho Spathoviny jsou všem snad známé), Bukos (podělávač a semafor), Jakub Houmles (je snažší říct, koho neokradl, okradených je totiž víc), Che Guevara (příklad sám o sobě), Smrtka (bez komentáře).

Třeba je to náhoda, třeba ne. Určitě není vhodné házet všechny do jednoho pytle, ale odzkoušet si každého hráče zvlášť. Tak šup na to a nezapomeňte, že každá zkušenost něco stojí...


[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 4] 1 2 3 4 5
( Celý článek | Autor: Conquistador | Počet komentářů: 11 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek)

Máme zde Turnaj Guild a Šampionát v boxu. Měli by jste zájem se v článcích dozvědět právě něco z těchto soutěží? Tedy, informace z jednotlivých kol boxu a turnaju guild?

Určitě oboje! (1161 hl.)
 
Zajímá mne pouze šampionát v boxu (831 hl.)
 
Zajímá mne pouze turnaj guild (835 hl.)
 
Je mi to jedno (804 hl.)
 
Nepřečtu si to, ale může být (774 hl.)
 
Nečtu to tu (872 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 5277

Události v Řádu
(01. 09. 2015, 478x)
Prázdninová pauza
(01. 07. 2015, 436x)
Soutěž s Kelevarem
(01. 10. 2015, 407x)

Databáze je prázdná!


Vlož klíčové slovo

Chata rybník KomorníkSportovní rybolovČeská Kanada ubytováníKomorník chataKomorník KunžakUbytování cenyPenzion stravováníChataChata RakouskoTelč PenzionyOkres Jindřichův HradecHoubaření ubytováníČeská Kanada


Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Za všechny články zodpovídají jejich autoři. Kopírování jen se souhlasem autorů. | Technická podpora - Gordon @ Kelevar.cz (2004-2007) TOPlist