Zemský Trubač
  Dnešní datum: 21. 08. 2018  • Hlavní stránka  • Seznam rubrik  • Kelevar.cz  • Fórum    

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!


Hlavní stránka
Seznam rubrik
Ke stažení
Odkazy
Ankety
Hádanky
Nejčtenější články
Redakce

Personalizace
Rozšířené vyhledávání
Boží dar

Aktuality
Chaos
Guildy
Hádanky
Hrdinové
Informace
Interview
Kukátko
Literární koutek
Nekromanti
Orders
PK
Sportovní rubrika
Tiráž
Úvodník
Zprávy

30.04.2011: Již zítra nové číslo!
Máme zde další přelom měsíců a to znamená jediné - Vaše oblíbené noviny vydávají další číslo! Hrdě Vám představujeme nálož článků, která Vás odnese z Britainu až do Trinsicu! *Usmál se* Příjemné počtení přeje celá redakce Zemského Trubače!

01.02.2009: Nová redakce
Dnešním dnem, vyšlo první číslo vydané novým redakčním týmem. Také byly odstraněny některé drobné technické chyby na tomto webu. Přejeme Vám příjemné čtení.

04.09.2006: Úpravy
Proběhly drobné úpravy, které se týkaly technického stavu tohoto webu. Byla aktualizována verze phpRS na poslední 2.8.0, s touto verzí přišlo několik změn. Bohužel jsme museli vymazat databázi čtenářů, proto se prosím zaregistrujte znovu, abyste mohli psát komentáře pod svým jménem.

<<  Srpen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

téma * Rozhovor s Riamem, aneb na co se v příštích měsících těšit...
Vydáno dne 01. 09. 2012 (873 přečtení)

Není to tak dávno, co Riam navnadil kelevarské hráče svým prohlášením v obecné diskusi, že se začátkem měsíce září spustí nový systém dobývání měst a opět se rozjede hlavní dějová linie. V redakci jsme se proto rozhodli zkusit ho trochu vyzpovídat a dozvědět se něco víc o tom, co nás všechny čeká…




Redaktor: Zdravím Riame, měl bys chvíli čas na rozhovor pro Zemský Trubač týkající se herního děje a nově plánovaného systému dobývání měst?

Riam: Doufejme, že čas bude stačit. Není to jednoduché téma.

Redaktor: Výborně, nebudu tě dlouho zdržovat, pojďme tedy rovnou k věci. Před pár dny jsi se zmínil, že se začátkem září opět rozjede hlavní dějová linie. Milníkem té poslední byla bezesporu bitva u Scionova paláce. Vzhledem k několika možným výsledkům jsi musel mít více scénářů, kam bude kelevar dále směřovat. Prozradil by si nám je?

Riam: V dalším pokračování si tak trochu oddechnou nejvýznamější NPC, ačkoli stále budou stát v pozadí toho všeho a veškerý děj se bude odvíjet od usílí samotných hráčů. Osobně jsem toho názoru, že příležitost zabít jednu z hlavních postav tu nedávno byla, když vše gradovalo téměř týdenní bitvou o Scionův palác a nyní je na čase, aby jednotlivé herní skupiny opět přeskupily své síly, ukázaly co v nich je a pokusily se získat větší vliv na hru. Čím více bude některá skupina úspěšná, tím větší vliv v ději bude mít, popřípadě bude mít některé výhody pro jeho další části a ve finále se bude rovněž rozhodovat o tom, kdo získá další z tzv. válečných artefaktů, studnici magie. Co se týče samotných čísel, faktů a konkrétních informací, mnoho toho neprozradím, nicméně další pokračování bude velice úzce spjato s elfy, jejich národem, minulostí, artefakty, kouzly, prokletími, obchodem apod., tudíž od všeho by hráči měli něco málo "ochutnat". Začátek příběhu bude velice volně uspořádané pokračování, posléze by měl jednotlivé skupiny vést k určitému směru, kterým se chtějí ubírat. Ačkoli nějaká průvodní kostra existuje, člověk nikdy neví, jak to dopadne a hlavně problematika operování hned se třemi herními skupinami a dále s neutrály v jednom příběhu vždy přináší nečekané zvraty, komplikace a nutnost improvizovat. Tudíž jsem sám zvědav, jak to dopadne.

Redaktor: Prohra modré strany tedy určila, že se i nadále, ač v pozadí, bude objevovat postava Sciona, který bude osnovat své plány. Svou odpovědí na první otázku jsi mi odpověděl rovnou i na otázku druhou, tedy jestli s pokračováním příběhu souvisí partyzánské útoky elfů.
Budou se tyto útoky stupňovat? Jak to, že se Francisi Drakeovi, známému to mořeplavci, nedaří tyto nepokoje potlačit? Vždy může požádat o pomoc krále, který by mu určitě oplátkou za pomoc při vyhánění Tsuranů z Ostrovního města, vyhověl.


Riam: Na tuto otázku si dovolím odpovědět ústy diplomata elsfkého i královského. Předně je potřeba položit si otázku, proč existují nepokoje. Oficiální stanovisko zní, že je to právě přílišná spolupráce mezi tradičně izolovanými elfy s jejich vysoce specifickou kulturou a králem, která mimo jiné vyústila i v účast elfů na posledních fázích Tsuranských válek. Je opravdu přáním Elemiela Zlatého nebo Rangawatha (FD) aktivní potlačování nepokojů? Měl by vůbec král jakkoli zasahovat? Je nutné si uvědomit, že vnitřní válka mezi elfy je něco prakticky nevídaného (nepočítame-li spor s temnými elfy) a jakýkoli ukvapený postup může vše ještě zhoršit. Hloubku problému a všechny jeho roviny začnou hráči odhalovat v samotném příběhu hned od prvních chvil, od těch na prvních pohled viditelných a očekávaných až po ty méně zřetelné.

Redaktor: Je ještě něco, čím by si hráče navnadil na příští měsíce?

Riam: Jak už bylo naznačeno výše, hráči na vlastní kůži pocítí některá nová kouzla, některá dosud nedostupná si budou moci ozkoušet, procvičí se v elfštině, střetnou se silnými npc, narazí na nové druhy hádanek a pastí, do rukou se jim dostanou některé nové zbraně a brnění, přičemž o několika z nich budou k dispozici dosud nepoužité vlastnosti či efekty, ale získají i spoustu běžných elfích věcí, které by takříkajíc nenazvali artefakty či unikáty.

Redaktor: Dobrá, touto otázkou bych ukončil první část našeho rozhovoru. Druhá část se týká dobývání měst. V uplynulém roce proběhlo několik bitev o města a téměř všechna s možností správy ze strany hráčů jsou již rozdána. Velkou část z nich se podařilo získat frakci Chaos. Očekával jsi takovou dominanci jedné ze současných herních skupin?

Riam: Těžko říct. Hodně schopných bojovníků se protočilo v Temném Kultu, ale to je asi i jejich hlavní slabina (ta nestálost). Temný Kult se v posledních měsících hledá a zřejmně mnoho lidí zjišťuje, že to není jen o jinak nedostupných kouzlech, které jsou tak populárním tématem. Stejně tak hledá novou tvář Řád, který má za sebou rušné období. Oběma skupinách chybí nějaký směr a vůdčí osobnosti pro takovou tu černou fračkní práci. Výhodou Chaosu je, že je dlouhodobě stabilní, má mnoho silných členů a taktéž je vidět, že spoustu z nich prostě a jednoduše baví si hrát na frakci, tj. hrát si na ten boj o moc či spravování země. U jejich protějšků při vší úctě vše začíná a končí s PVP. Takže překvapením to vlastně není. Ale dominance jako taková problém nebude. Stejně jako v historii, tak i tady očekávám, že ten velký vždy bude primárním cílem těch menších a proto ostatní skupiny budou vždy přednostně napadat města ve vlastnictví Chaosu, což ne vždy Chaos musí ustát.

Redaktor: Ano, to je pravda. Pokud se Chaosu podaří získat i další města, bezesporu bude primárním cílem, pokud jím již není. Uvidíme, jak se jim povede dál. Města, která mě ještě napadají, jsou Lamorik a Aceana. Jak bude možné je získat, bude-li každý měsíc vyhlášena bitva některou z hráčských skupin?

Riam: O Jhelom bude bitva, u zbývajících dvou nevím, ale bitev bude dost, proto asi zvolím jiný způsob určení vlastníka... Patrně ale bude použit podobný systém jako u hlavního příběhu a města získá skupina, která jako první úspěšně dokončí nějaký náročnější questík.

Redaktor: S předchozí otázkou souvisí i ta následující. Myslíš, že hráči budou mít zájem bojovat, když budou mít možnost získat město za 5000 bodů bez boje?

Riam: Popravdě řečeno, nevidím způsob, jak získají bez účasti na bitvách tolik bodů. Je nutno brát v potaz, že bitva je jediný velký přiliv bodů a pokud se některá skupina bitvy nezúčastní, daruje tím body ostatním skupinám, které si budou moci dovolit jednak střádat body na další bitvu, ale taktéž odmazat body ostatním skupinám.

Redaktor: Další otázka se týká samotného vyhlášení bitvy. Každého posledního dne se přepočítává počet bodů, které má každá skupina. Bitvu jako první bude moct vyhlásit ta, která bude mít nejvíc bodů, pokud odmítne, bude moct druhá a tak dále. Jak bude řešeno samotné vyhlášení bitvy? Přijdeš k zástupci skupiny a zeptáš se ho nebo formou prohlášení v obecné diskusi, případně jinak? Jak dlouho budou mít zástupci skupiny na rozmyšlenou, zda budou chtít bitvu vyhlásit či nikoli, než se přejde ke skupině další v pořadí?

Riam: Vypadá to, že si pozvu dané skupiny na uzavřené jednání nebo to bude řešeno na foru.

Redaktor: Dobře, jak moc velký vliv bude mít ona skupina na termín bitvy? Bude se moct bojovat i ve všední den nebo to necháš výhradně na víkendové akce? Co když v termínu, ve kterém by si přála bojovat, nebudeš mít čas? Předpokládám, že si momentálně jeden z mála, ne-li jediný, který ví jak onen systém ovládat.

Riam: No, první věci bude nutnost flexibilně měnit skript podle potřeb, ale to by neměl být problém. Víkend či všední den neřeším a patrně zaškolím do bitev i další členy RT. Jinak samozřejmě to bude kompromis, protože musí se sejít termín skupiny a mne, musí se ponechat nějaký čas na přihlášení skupin a verbování vojáků. Ale tak ona bude maximálně jedna bitva za měsíc, víc to nevidím, spíše jedna za dva měsíce..

Redaktor: Poslední otázku bych rád věnoval Bojišti. Nedávno jsem se bavil s Barracusem, bývalým členem RT, a v souvislosti s dobýváním měst se mě ptal, jak to dopadlo s Bojištěm. Ještě, než odešel z RT, pracoval na úpravě regionů. Vznikla k tomu i mapa http://www.kelevar.cz/bojiste/. Plánuje se zprovoznění i nějakého takového systému, který by tohoto využil?

Riam: Kdyby někoho něco napadlo, klidně, ale momentálně pro to moc nevidím prostor. Ono je spíše otázkou, jak by to vypadalo dnes, kdyby se původní myšlenka, která snad sahá už před rok 2005, realizovala. Osobně si vzpomínám, že právě ty jednotlivé regiony měly plnit ty stejné funkce, co stávající města a bitvy o ně. Tj., nějaký bonus, specialitu atd. Tehdy se patrně vůbec neuvažovalo o tom, že by se města nějak rozdělovala. Ona taky byla všechna prakticky stejná, žádné odlišení podle questovních NPC, speciálního zboží či toho, co máme dnes. Ono dříve platilo, že vlastně stačí Britain, tam je všechno a další města jsou zbytečná. Fakticky vzato, to stejné platí i dnes, nicméně ty odlišnosti už nějaké jsou. Nicméně mě osobně se ta mapa neskutečně líbí a jsem z ní dodnes nadšený. Má tak krásná zákoutí a zajímavé prvky, jež lze dobře uplatnit i na questech. Tudíž těžko říct.

Redaktor: Poslední otázka byla zodpovězena, nyní všichni čtenáři Zemského Trubače vědí, na co se v příštích měsících těšit, a že je na co… Rád bych Ti, Riame, poděkoval za věnovaný čas a sdílnost, se kterou jsi odpovídal na moje otázky. Přeji pevné nervy a pocit uspokojení z výborně vykonané práce, kterou v RT odvádíš.

Tímto končí náš rozhovor se členem RT Riamem. Doufáme, že vás zaujal a zároveň vyzýváme všechny, jež by měli nějaké otázky na realizační tým, ať se neostýchají ozvat kterémukoli redaktoru Zemského Trubače. Bude-li to v našich silách, vynasnažíme se odpovědi získat a v některém z dalších čísel se s vámi o ně podělíme.



[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 2] 1 2 3 4 5
( Celý článek | Autor: Rastafarian | Počet komentářů: 116 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek)

Máme zde Turnaj Guild a Šampionát v boxu. Měli by jste zájem se v článcích dozvědět právě něco z těchto soutěží? Tedy, informace z jednotlivých kol boxu a turnaju guild?

Určitě oboje! (1208 hl.)
 
Zajímá mne pouze šampionát v boxu (861 hl.)
 
Zajímá mne pouze turnaj guild (855 hl.)
 
Je mi to jedno (826 hl.)
 
Nepřečtu si to, ale může být (802 hl.)
 
Nečtu to tu (904 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 5456

Události v Řádu
(01. 09. 2015, 520x)
Soutěž s Kelevarem
(01. 10. 2015, 453x)

Databáze je prázdná!


Vlož klíčové slovo

Chata rybník KomorníkSportovní rybolovČeská Kanada ubytováníKomorník chataKomorník KunžakUbytování cenyPenzion stravováníChataChata RakouskoTelč PenzionyOkres Jindřichův HradecHoubaření ubytováníČeská Kanada


Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Za všechny články zodpovídají jejich autoři. Kopírování jen se souhlasem autorů. | Technická podpora - Gordon @ Kelevar.cz (2004-2007) TOPlist