Zemský Trubač
  Dnešní datum: 19. 07. 2019  • Hlavní stránka  • Seznam rubrik  • Kelevar.cz  • Fórum    

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!


Hlavní stránka
Seznam rubrik
Ke stažení
Odkazy
Ankety
Hádanky
Nejčtenější články
Redakce

Personalizace
Rozšířené vyhledávání
Boží dar

Aktuality
Chaos
Guildy
Hádanky
Hrdinové
Informace
Interview
Kukátko
Literární koutek
Nekromanti
Orders
PK
Sportovní rubrika
Tiráž
Úvodník
Zprávy

30.04.2011: Již zítra nové číslo!
Máme zde další přelom měsíců a to znamená jediné - Vaše oblíbené noviny vydávají další číslo! Hrdě Vám představujeme nálož článků, která Vás odnese z Britainu až do Trinsicu! *Usmál se* Příjemné počtení přeje celá redakce Zemského Trubače!

01.02.2009: Nová redakce
Dnešním dnem, vyšlo první číslo vydané novým redakčním týmem. Také byly odstraněny některé drobné technické chyby na tomto webu. Přejeme Vám příjemné čtení.

04.09.2006: Úpravy
Proběhly drobné úpravy, které se týkaly technického stavu tohoto webu. Byla aktualizována verze phpRS na poslední 2.8.0, s touto verzí přišlo několik změn. Bohužel jsme museli vymazat databázi čtenářů, proto se prosím zaregistrujte znovu, abyste mohli psát komentáře pod svým jménem.

<<  Červenec  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31     

téma * Řád Světla v Pyramidě a následně v Hathoru
Vydáno dne 02. 11. 2009 (1386 přečtení)

Povím Vám příběh, který se uskutečnil jednou malou skupinou členů a adeptů Řádu Světla…

Pod městem cechu Fenoménů se pro Řád Světla v podvečerních hodinách stalo útočištěm jedno místo. Místo, které mnoho lidí zná jako kobku zvanou „Pyramida“. Malá skupinka členů a adeptů Řádu Světla se vydala na toto místo. Začátek byl poměrně těžký, protože jak je známo, tak druhé patro musí být poměrně celé vybité, aby jste se dostali bez problémů dál. Jakmile se dostali členové Anduriel, Swift, Drarn, Haldir z Cerisu, Anakin a adepti Elizabeth, zmaTEK za „zlaté“ dveře v druhém patře. Poté, co se za nimi zavřeli zlaté dveře a odhodlali se konečně jít dál, tak nejdřív museli pokořit pár mumií, které jim ochotně padli k nohám a následně pokračovali dál. Cesta do Saphiry, do města v minulosti byla celkem standardní. Jakmile se celá skupinka dostala do města, tak si tam u malého jezírka odpočinuli a následně o pár desítek minut pokračovali dál. Mezitím si adepti šli opsat starobylé písmo z tabulky za trůnním sálem v srdci Saphiry. A šlo se dál… Ptáte se kam dál? Když jsme přece dorazili na konec… Avšak není to až tak zcela pravda. Jihozápadně od města je vchod do kobek Hathoru. Ano, dalo by se říct, že je to „Kobka v kobce“. První překážkou, která je v Hathoru a u které jsme se ani, tak moc nezastavili, protože znalost nádrží zná téměř každý v Řádu Světla. Stráž nádrží v podobě vodních Sphynxů, nás nezastrašilo a pokořili jsme je, tak rychle jak jsme vešli do místnosti. Na oplátku, že jsme jim uvolnili těch starostí, nám darovali Krystaly Řeky. Po nádržích jsme se svižným tempem dostali k „příběhu“, který si naštěstí pamatuji, takže i to pro nás nebyl problém. Jakmile jsme získali všechny krystaly, které jsme potřebovali k projití po „Tielově cestě“. Vzhledem k tomu, že s touto cestou měl Haldir z Cerisu poměrně velké zkušenosti, tak se jí ujal po rozhodnutí on… Chodbou se ozývalo jen „Tiel jede cestou, na jedné straně skály, na druhé straně poušť.“, „Tiel pokračuje ve své cestě ke skaliskám.“, „Tiel pokračuje ve své cestě rozpálenou pouští.“, „Tiel pokračuje ve své cestě ke skaliskám.“… Ostatní ze skupiny jen tiše koukali a čekali, až uslyší hrubé zadunění, jakoby se posouval velký kamenný sloup. Jakmile zaslechli zmíněný zvuk, tak se rozběhli a běželi do další místnosti, ve které museli splnit další zapeklitosti k projití celého Hathoru. Ti, kteří neví, tak si představte chodbu a tři místnosti. Jedna místnost po levici, druhá za sloupy před Vámi a třetí po pravici. Po levici byla místnost, kde na Vás čekala, ne až tak těžká hádanka se „zlatoobyčejnými“ dlaždicemi, kde Vám poradím. Zlatá udává cestu vpřed. Před Vámi místnost skrytá za sloupy skrývá tajný vchod, za kterým se občas skrývá poklad. Jak se tam ocitne to nevím, avšak to bude mít něco s kořistí, kterou Sphynxi získají z potulných dobrodruhů a podlehnou jim. Dále se v místnosti skrývá páčka, k čemu je, na to si už budete muset přijít sami. Jako poslední místnost a to třetí je místnost s poměrně těžkou hádankou, spíše systémem. Pokud nemáte dobrý systém, tak je to pro Vás poměrně těžké k vyřešení. Jde o 8 chlebů, tři udávají pořadí sloupců a to 1 až 3 a zbylých 5 udává samotný sloup. Vždy máte zadání to, že pokud máte postavený sloup z chlebů na 1 podstavci z chleba, tak musíte postavit tentýž sloup na třetím podstavci. Jakmile vše rozlousknete, tak pokračujte dál… Dál za nosem, který pokud Vás povede správně, tak Vás dovede k 9 pylonům s 9 komunikačními krystaly. Každý krystal uvolní duši příšery Lord Sphynx a Vy jej budete muset zabít. Avšak toto není jen ledajaké zabíjení Sphynxů, musíte na to mít správný systém a dobrou skupinu. Celé skupině netrvalo dlouho a tato překážka byla vyřešená raz dva a to jen díky Anakinovi a Swiftovi. Někteří, kteří Hathor znají, tak ví, že se nedávno ocitla nová příšera, která se jmenuje Ramallo. Tato Ramallo je momentálně hlavním důvodem, proč sem mnoho skupin chodí. Někde v Hathoru je totiž horník, který Vám zadá úkol, zabít tuto zlověstnou osobu a dát horníkovi 10.000 zlatek a dostanete Hadí Oko. Jakmile nás Ramallo zahlédla, tak se na nás rozběhla a po všimnutí si Anakinova blýskajícího štítu se rozhodla jeho vybrat jako hlavní cíl, který pokoří. Avšak se silou Swiftových tesáků, Drarnového děsivého pohledu přes Masku Medůzy a šípky z mé a zmaTKOvi kuše, netrvalo dlouho a Ramallo padla. Došli jsme konce, tam kam jsme chtěli zajít a pomalu jsme se začali vracet. Cestou zpět jsme zabili všechny, kteří nám bránili v cestě. Ano, mluvím jen o těch, co na nás útočili a co se chovali agresivně. Šli jsme si vybrat od horníka Hadí Oči a pomalu jsme se vrátili zpět do přítomnosti, kde netrvalo dlouho a padl i Imhotep.
Tímto článkem bych chtěl informovat ty, co si myslí, že Řád Světla je jen neaktivní skupinou několika desítek lidí, není ani tak zdaleka pravda. V brzké době hodlám napsat článek, který bude vysvětlovat, za čím jde Řád Světla, vztahy v něm a co již dosáhl.

rad_svetla_rijen_01

Zachycená myšlenka: Začátek třetího patra.


rad_svetla_rijen_02

Zachycená myšlenka: Již v minulosti, "kousek" před Saphirou.


rad_svetla_rijen_03

Zachycená myšlenka: Lady Ramallo.


rad_svetla_rijen_04

Zachycená myšlenka: Pomale se výprava vracela zpět, protože hlavní úkol splnila.


rad_svetla_rijen_05

Zachycená myšlenka: Zjišťování pravé kombinace.


rad_svetla_rijen_06

Zachycená myšlenka: Pokoření Imhotepa a konečná zaříkadla "Kal Ort Por".



[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 4] 1 2 3 4 5
( Celý článek | Autor: Haldir z Cerisu | Počet komentářů: 65 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek)

Máme zde Turnaj Guild a Šampionát v boxu. Měli by jste zájem se v článcích dozvědět právě něco z těchto soutěží? Tedy, informace z jednotlivých kol boxu a turnaju guild?

Určitě oboje! (1452 hl.)
 
Zajímá mne pouze šampionát v boxu (1027 hl.)
 
Zajímá mne pouze turnaj guild (985 hl.)
 
Je mi to jedno (956 hl.)
 
Nepřečtu si to, ale může být (931 hl.)
 
Nečtu to tu (1063 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 6414

Neexistuji vhodna data!


Databáze je prázdná!


Vlož klíčové slovo

Chata rybník KomorníkSportovní rybolovČeská Kanada ubytováníKomorník chataKomorník KunžakUbytování cenyPenzion stravováníChataChata RakouskoTelč PenzionyOkres Jindřichův HradecHoubaření ubytováníČeská Kanada


Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Za všechny články zodpovídají jejich autoři. Kopírování jen se souhlasem autorů. | Technická podpora - Gordon @ Kelevar.cz (2004-2007) TOPlist