Zemský Trubač
  Dnešní datum: 21. 08. 2018  • Hlavní stránka  • Seznam rubrik  • Kelevar.cz  • Fórum    

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!


Hlavní stránka
Seznam rubrik
Ke stažení
Odkazy
Ankety
Hádanky
Nejčtenější články
Redakce

Personalizace
Rozšířené vyhledávání
Boží dar

Aktuality
Chaos
Guildy
Hádanky
Hrdinové
Informace
Interview
Kukátko
Literární koutek
Nekromanti
Orders
PK
Sportovní rubrika
Tiráž
Úvodník
Zprávy

30.04.2011: Již zítra nové číslo!
Máme zde další přelom měsíců a to znamená jediné - Vaše oblíbené noviny vydávají další číslo! Hrdě Vám představujeme nálož článků, která Vás odnese z Britainu až do Trinsicu! *Usmál se* Příjemné počtení přeje celá redakce Zemského Trubače!

01.02.2009: Nová redakce
Dnešním dnem, vyšlo první číslo vydané novým redakčním týmem. Také byly odstraněny některé drobné technické chyby na tomto webu. Přejeme Vám příjemné čtení.

04.09.2006: Úpravy
Proběhly drobné úpravy, které se týkaly technického stavu tohoto webu. Byla aktualizována verze phpRS na poslední 2.8.0, s touto verzí přišlo několik změn. Bohužel jsme museli vymazat databázi čtenářů, proto se prosím zaregistrujte znovu, abyste mohli psát komentáře pod svým jménem.

<<  Srpen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

téma * Elementární magie a rozhovor s Rajhradem
Vydáno dne 01. 10. 2009 (2496 přečtení)

Pro milovníky kouzel a boje s magií je tento článek jako vyšitý, dozvíte se přímo v tomto článku o nové Elementární magii a dostanete informace od člověka, co jí již má a to od Rajhrada.

5. září se na Ilshenaru v severozápadní části lesa v odpoledních hodinách uskutečnilo pro milovníky magie přímo blaho. Pro kouzelníky a dobrodruhy co používají magii, se totiž otevřeli nové dveře, dveře k novému poznání nové magie, Elementární magie. Celý tento článek budu věnovat této magii, takže se máte, hodně co dozvědět.
Jak jsem řekl, v odpoledních hodinách se na Ilshenaru stalo něco, co magistru Tharkuulovi udělalo ohromnou radost, povedlo se mu před arcikandléřem obhájit Elementární magii a arcikancléř mu onu magii dovolil učit dál. K Tharkuulovi se dostanete přes podzemí Akademie kouzelníků (viz. článek minulý měsíc), jakmile se k němu dostanete, tak dostanete úkol, který je rozdělený na 3. části. V první části máte za úkol donést Žezlo blesků a Slzu oceánů. V druhé části máte za úkol donést tři živly země Dračí oheň, Sůl země a Dech mrazu. V poslední a to třetí části máte za úkol donést Pírko Harpie a něco málo surovin. Není lehké splnit vše, oč žádá, ale pokud Elementární magii doopravdy chcete, tak pro Vás není problém si vše získat. V této době je již desítky kouzelníků a dobrodruhů, co ovládají tuto magii. Magii můžete mít zároveň s nekromancií a bílou magií, takže je to poměrně výhodná magie.

magie_zari_03

Zachycená myšlenka: Předávání dárků.


Odchytl jsem si taktéž jednoho z lidí, který tuto magii má a zeptal se jej na pár otázek, abych pro Vás získal informace, které Vám pomůžou v rozhodnutí, jestli si udělat nebo neudělat tuto magii.

Redaktor: Zdravím Rajhrade, měl bys čas na pár otázek ohledně Elementární magie?

Rajhrad: Trocha času pro dobrou věc se vždy najde.

Redaktor: Jak dlouho si dělal onu zmíněnou magii?

Rajhrad: No, je to vlastně delší příběh. K samotnému plnění úkolu, abych tuto novou magii získal, jsem se dostal vlastně až s týdením zpozděním. Vlastně to bylo částečně šteští, protože druhá část úkolu tehdy nebyla vůbec funkční, takže jsem se přidal až těsně před opravou. Já osobně jsem měl vše hotové za 4 dny, ale to díky tomu, že se nám podařilo ukořistit některé věci k splnění úkolu od jiné výpravy. Ale ti nejšikovnější, jako například Dark Frenklin, to byli schopní splnit za 2 dny. Velkou roli při tomto úkolu hraje zejména štestí, kdo ho má, může mít za 2 dny hotovo, kdo ho nemá, může mu úkol zabrat klidně celý měsíc.

Redaktor: 4 dny? Páni! Která část ti zabrala nejvíce času?

Rajhrad: Přiznám se, že plné 2 dny mi zabralo získání Tempest wand, protože jsem to štestí zkrátka neměl. Dalším kritickým bodem je získání Malachorova mozku. Pokud by mě nepomohl tehdy kolega z Temného Kultu, tak bych se o týden zpozdil. Obecně z celého questu je však asi nejotravnější získat Dračího ohně, ke kterému je potřeba 10 dračích slz. Osobně jsem ještě žádnou nezískal a to už jsem daných draků zabil na desítky. Sám můžeš vidět, jak velká poptávka po nich je. Proto tuto část považuji za nejdelší a zejména za nejnepříjemnější. Právě v tomto jsem měl štestí, že Dračí oheň se stal součástí mého podílu kořisti a druhou část úkolu jsem nemusel plnit vůbec.

Redaktor: Tomu teda říkám „štěstí“. Kdo ti pomáhal s plněním úkolu? Zaslechl jsem se, že jste se spřahli se skupinkou vrahů zvanou Nemesis.

Rajhrad: Je tomu tak, když jsem se k plnění úkolu připojil, tak se mi spolupráce nepozdávala a rozvedl debatu na foru TK, ale musel jsem ustoupit argumentům, že vlastně ani nemáme lidi na to, abychom mačkali páky v dungách. Navíc po domluvě s vedením bylo poukázáno na fakt, že pokud nám někdo pomáhat chce, tak ať si pomáhá. Proto je nás tak málo, musíme přesvědčit pro naši věc i ostatní. U samotného začátku jsem nebyl, ale myslím, že vůdčí osobností, která přinesla na svět Elementární magii byl asi Dark Frenklin. To hlavně jemu a pak Vorechovi vdečím za to, že se můžu nadále počítat mezi největší velmistry v oboru magie.

Redaktor: Takže ze všeho co mi tu povídáš, jste si místa, která jsou důležitá pro plnění úkolu osočili a nepustili na ně nikoho jiného, je to tak?

Rajhrad: Na všem se dá vydělat *Smích* Je to vlastně právo prvního a jakési know-how. Ale nikdy to nebyl až tak úmysl někomu kazit, to ne, sami všichni elementární magii nemáme, ale důležité věci zkrátka stále sbíráme pro sebe a když je jich náhodou více, tak je za slušnou sumu prodáme. Neřekl bych však, že účelně bráníme spnění questu ostatním. Ale tato místa lze rozhodně všeobecně označit za nebezpečná. Z pohledu RP bychom to sice mohli bránit zuby nehty, ale z pohledu hráče je to otravné a časově náročné. Nejlépe se osvědčilo draze prodat, pak si počíhat a věc získat zpátky. Takže jednak zisk a jednak znemožnění splnění questu. Příslušné prostředí k tomu vyloženě vybízí.

Redaktor: Vraťme se zpět k Elementární magii. Nějaký ten pátek jí již máš, jistě si jí vyzkoušel v boji. Co na ní říkáš?

Rajhrad: V boji jsem ji vyzkoušel. Prvně je třeba říct, že se objevily díky PvP sekci chybičky, které je třeba opravit. Současný problém spočívá v tom, že nejdou udělat makra a rovněž se čeká na doladění, proto jsou použitelné vesměs jen boosty, které můžete čarovat i před bojem. Díky časovému omezení je to však neefektivní, proto plný rozvoj elementární magie musí počkat na stránku technickou.

Mimo stojí 2 kouzla a to Tempest a Freezing Blast.
Tempset je prakticky kouzlo určené do jeskyně (osobně moc způsobů využití na PVP nevidím), ale naopak v některých místech a jeskyních je toto kouzlo velice platné.
Freezing blast vypadá velice nadějně, ale tohle kouzlo je prakticky nejvíce odkázané na stránku technickou, proto hodnocení toho kouzla považuji za předčasné.


Redaktor: Jaká kouzla jsou podle tebe nejlepší a nejhorší? Jak v boji proti příšerám, tak i proti lidem?

Rajhrad: Jako nejlepší kouzla do boje považuji Punishement a Pyromancera (v budoucnu k tomu přibude Spirit of Mondain a Freezing Blast). Dokážete tak o pětinu zesílit svůj útok a je to hodně znát, v případě nekra se tak z Vás stane vlastně nekromant, který má nasazenou jeho speciální robu. Třešničkou na dortu je pak použití ohnivého prstenu a to pak dokážete obět sestřelit i na 3 nekra, pokud mu samozřejmě předtím dispellnete ochrany.

Master ressistora nepovažuji za tak silného, protože má minimální trvanlivost a stojí spousty many.

Celkově je magie koncipována tak, že je prakticky nemožné či neefektivní, aby si člověk stačil v boji či před bojem vykouzlit všechny 3 druhy podpory (tj. ressist, punishement a pak posílení dané magie), protože to přijde na spousty many a časové omezení kouzel je značné, takže je na každém, co mu přijde jako nejlepší.


Redaktor: Doporučil bys Elementární magii i ostatním, kteří jí ještě nemají?

Rajhrad: Jak bych to definoval... *Usmál se* No, rozhodně to není nic, bez čeho se nedá žít nebo co by jiným poskytlo až tak velkou výhodu. Na druhou stranu je to výzva pro všechny mágy, kteří si o sobě chtějí říct, že patří k nejlepším. Elementární magie je spíše posunutím kouzelnických možností než nezbytná nutnost. Rozhodně se s ní však dají dělat velké věci.

Redaktor: Děkuji za tvůj věnovaný čas mým otázkám. Pokud máš chuť ještě něco čtenářům sdělit, tak máš příležitost.

Rajhrad: Poslední věc je spíše praktická a preventivní. Člověk disponující elementární magií bude vždy silnější než ten, kdo ji nemá, proto by si ji měl udělat každý. To, že se pak bude někdo vymlouvat, že někdo na něj tuto magii použije a on sám ji nemá je jeho chybou, každý se může stát velmistrem kouzel. Kdo magii nestuduje, nemůže být nejlepší.


Jakmile jsem skončil s rozhovorem, tak jsem se vydal za dalším člověkem, který má Elementární magii a to Screwdriver. Nepůjde ani tak o rozhovor, ale spíše předvedení kouzel. Jaké mají efekty a co doopravdy dokáží a co vyžadují…

K užívání Elementární magie je potřeba hůl a kniha. Hůl slouží jako předmět na „nabití“ a kniha jako předmět na „vyčarování“. V knize máte 6 kouzel a já Vám je představím.

magie_zari_02

Zachycená myšlenka: Elementární hůl.



magie_zari_01

Zachycená myšlenka: Elementární kniha.


Jako prvním kouzlem je Tempest.
Element vzduchu. Ovládnutí hromů a bouří. Zničující kouzlo pomocí elektrických výbojů působící na vše kolem sesilatele po dobu 12ti vteřin. Sesílatel se nesmí pohybovat, jinak se kouzlo přeruší.“, jako důležitou věc, kterou bych dodal je, že kouzlo po přibližně 2 sekundách dává rány (přibližně za 20-30 životů) a sesílateli odebere 40 many.

magie_zari_04

Zachycená myšlenka: Tempest.


Jako druhé koulo v Elementární knize je Freezing Blast.
Element ledu. Útočné kouzlo, které využívá silného mrazu na poranění protivníka. Výhodou je jen občasná spotřeba kouzelného nabití z magické hole.“, který funguje podobně jako v nekromancii Fireball, jinými slovy Vas Flam Por. Je potřeba na něj 15 many.

magie_zari_05

Zachycená myšlenka: Freezing Blast.


Jako další kouzlo je Master Rezistor.
+10% resist na magii, oheň, blesky a mráz po dobu 1 minuty. Funguje jen na sesilatele. “, dodal bych ještě, že kouzlo ubere sesílateli 25 many.

magie_zari_06

Zachycená myšlenka: Master Rezistor.


Čtvrté kouzlo v nabídce je Pyromancer.
Element ohně. +10% poškození ohnivými kouzly na dobu 2 minut. Funguje jen na sesilatele. Nefunguje současně s kouzlem Spirit of Mondain.“, toto kouzlo je náročné na manu stejně jako Tempest a to 40 many.

magie_zari_07

Zachycená myšlenka: Pyromancer.


Předposlední kouzlo v Elementární magii je kouzlo Spirit of Mondain.
Element ledu. +10% poškození ledovými kouzly na dobu 1 minuty. Funguje jen na sesilatele. Nefunguje současně s kouzlem Pyromancer. “, sesílateli ubere 35 many.

magie_zari_08

Zachycená myšlenka: Spirit of Mondain.


Jako poslední kouzlo tato magie nabízí Punishment.
Na dobu 5 vteřin zruší protivníkovi veškeré jeho resisty proti všem druhům útoků“, taktéž jak u kouzla Tempest a Pyromancer ubýrá sesílateli 40 many.

magie_zari_09

Zachycená myšlenka: Punishment.



Ještě bych dodal jeden takový malý dodatek. Elementární magie funguje pod principem nabití.
Hůl se nabije jednorázově na 20 kouzel u elementárního pentagramu. Maximální počet kouzel se do hole vejde 100. Pro nabití hole na 20 kouzel je potřeba 30 kousků zelených ingotů Verite, 20 černých perel, 5 kusů obsidiánu, 20 česneků a 10 pírek.


Děkuji všem, kteří se semnou podíleli na zkoumání a poskytnuní informací o téhle magii. Převážně děkuji Rajhradovi, Fronzenovi a Screwdriver.


[Akt. známka: 1,57 / Počet hlasů: 7] 1 2 3 4 5
( Celý článek | Autor: Haldir z Cerisu | Počet komentářů: 153 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek)

Máme zde Turnaj Guild a Šampionát v boxu. Měli by jste zájem se v článcích dozvědět právě něco z těchto soutěží? Tedy, informace z jednotlivých kol boxu a turnaju guild?

Určitě oboje! (1208 hl.)
 
Zajímá mne pouze šampionát v boxu (861 hl.)
 
Zajímá mne pouze turnaj guild (855 hl.)
 
Je mi to jedno (826 hl.)
 
Nepřečtu si to, ale může být (802 hl.)
 
Nečtu to tu (904 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 5456

Události v Řádu
(01. 09. 2015, 521x)
Soutěž s Kelevarem
(01. 10. 2015, 454x)

Databáze je prázdná!


Vlož klíčové slovo

Chata rybník KomorníkSportovní rybolovČeská Kanada ubytováníKomorník chataKomorník KunžakUbytování cenyPenzion stravováníChataChata RakouskoTelč PenzionyOkres Jindřichův HradecHoubaření ubytováníČeská Kanada


Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Za všechny články zodpovídají jejich autoři. Kopírování jen se souhlasem autorů. | Technická podpora - Gordon @ Kelevar.cz (2004-2007) TOPlist