Zemský Trubač
  Dnešní datum: 20. 08. 2018  • Hlavní stránka  • Seznam rubrik  • Kelevar.cz  • Fórum    

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!


Hlavní stránka
Seznam rubrik
Ke stažení
Odkazy
Ankety
Hádanky
Nejčtenější články
Redakce

Personalizace
Rozšířené vyhledávání
Boží dar

Aktuality
Chaos
Guildy
Hádanky
Hrdinové
Informace
Interview
Kukátko
Literární koutek
Nekromanti
Orders
PK
Sportovní rubrika
Tiráž
Úvodník
Zprávy

30.04.2011: Již zítra nové číslo!
Máme zde další přelom měsíců a to znamená jediné - Vaše oblíbené noviny vydávají další číslo! Hrdě Vám představujeme nálož článků, která Vás odnese z Britainu až do Trinsicu! *Usmál se* Příjemné počtení přeje celá redakce Zemského Trubače!

01.02.2009: Nová redakce
Dnešním dnem, vyšlo první číslo vydané novým redakčním týmem. Také byly odstraněny některé drobné technické chyby na tomto webu. Přejeme Vám příjemné čtení.

04.09.2006: Úpravy
Proběhly drobné úpravy, které se týkaly technického stavu tohoto webu. Byla aktualizována verze phpRS na poslední 2.8.0, s touto verzí přišlo několik změn. Bohužel jsme museli vymazat databázi čtenářů, proto se prosím zaregistrujte znovu, abyste mohli psát komentáře pod svým jménem.

<<  Srpen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

téma * Otázky a Odpovědi na novou sféru II.
Vydáno dne 27. 10. 2007 (3353 přečtení)

...začali jsme minule a pokračujeme dále...

Nejsem si tak docela jistý zdali se už na to někdo ptal, ale: Co mapky pokladů? Budou pořád vypadávat a dát se chytat v moři? změní se styl nacházení pokladů? Bude potřeba Myth krumpáč? Ke kopání: Bude potřeba jenom Iron krumpáč na kopání? nebo se dá třeba že od 65% můžeš kopat Anatricion (jsem si vymyslel), ale s normálním iron to nejde, tak musíš použít tře Unicilium PickAxe . atp?
Na nové sféře byli úplně přescriptovány mapy pokladů lvl 1 - 5 ... myth krumpáč bude potřeba, byly přidány i závislosti na lockpikingu, cartography a miningu, trošku změněn i loot, podle mého celý tento systém prošel potřebnou a dobrou změnou ... opravy a scripty dělala takara ...

k těm mapám... chystá se mapka lvl 6? popř. jak často bude padat a z čeho? budou se měnit souřadnice map pokladů?
budou fungovat např. amulet of Mana atd. atd.? kruci chtěl sem se na něco zeptat, ale dva dny si an to už nemůžu vzpomenout
veškeré braclíky, amulety, ringy už jsou otestované a vše funguje, zatím ale nevíme, jestli zprovozníme ringy typu ring of titan, které přidávají ke statům ... to se musíme ještě dohodnout ... mapa lvl 6 podle mých informací už existuje, ale víc neprozradím

Bude nějaká změna cookingu?
Ne, cooking je přeskriptování na novou sféru snad zcela beze změny ...

Už vííííím co sem se chtěl zeptat... dřív se v návrzích debatovalo o speciálních brněních/zbraních/štítech pro obra/draka/démona. Chystá se vytvoření nějakých takových itemů?
s těmito itemy, co jsi zmínil, se zatím nikde nepočítá ... ani s žádnými jimi podobnými ...

Budou nějaké úpravy co se týče trénování skillu? Například rychlosti vzrůstu a pod., nebo to zůstane stejné?
Mno úpravy samozřejmě budou ... jak jsem psal, je tu tendence dávat pryč takový ten trénink, že xx hodin někde stojim a pak prostě mam natrénováno a s tím skillem můžu počítat jen tak to skillcupu ... takže se v některých skillech stížení projeví ... co se týče skillů, co do tedka nefungovali a budou zprovozněny, tak se snažíme rychlost vzrůstu upravit podle využití skillu ... takže když se vlastně bude moct používat provokace, pomocí níchž vlastně dokážeš vyhladit půl dungu, tak možnost gainu tohoto skillu bude hold nízká ...

A plánuje se i nějaké zlehčení u nyní těžce trénovatelných skillů? Například animal taming.
meditace a taming prošli takovou celkovou "rekonstrukcí" ...
meditace už zcela funguje a myslím si, že si najde široké využití i při pvp ... systém trénování se změnil jen trošku ... ostatní skilly co prošli rekonstrukcí či byly nově spuštěny budou trošku těžší na trénink ... nové budou zejména bardské skilly (enticement, provokace, peacemaking ...), možnost trénování těchto skillů nemám s čím porovnat, ale bude to určitě v porovnání s využitelností a sílou skillu ... s provokací vymlátíš třeba půl dungu, tak to nemůže být na den trénování jako itemID. morf byl přescriptování a ponechán, jak je na současném Kelevaru ...

Mam otazku, vsade sa pise o rudach, ale nikde nie o drahokamoch. Budu mat nejake vyuzitie okrem predaja vendorom (viete o inom vyuziti drahokamov v sucasnej dobe okrem diamantu?)?
máš pravdu ... dneska drahokamy využití téměř kromě diamantů nemají využití ... do budoucna se je budeme snažit využít, ale je to zatím v okruzích návrhů ...

Je na nové sphere vyřešen problém s odlogováváním v dungu ? Děkuji
to teprve budeme řešit ... nevim jestli na to je vůbec nějaká "vychytávka"

Mám pár dotazů:
1) Bude nějaká "bílá magie" jako opozitum nekromancie???
2) Bude se nějakym způsobem dát zjišťovat karma u zvířat ( podrobněji než jen červená/šedá/modrá) ?
3) Bude se nějak měnit registr atributů (ta knížka, kde se dá ukládat stav statů)?
1) tohle je ještě předmětem interních dohadů ... přednější je přechod, aby to vůbec bylo realizovatelné ...
2) Přescriptovanej Crystall ball of reputation na target, zaměříš s tim zvíře a ukaže ti to karmu a famu
3) abych pravdu řekl, tak sem regist atributů na test sféře ještě neviděl ... je možný, že když se nechá, tak ten původní, přescriptovaný na 56b ...

Přibydou nové skilly??
Skilly? Mozna nove budou, mozna nebudou...

Mna by zaujimalo ako to bude s rastlinami? Lebo teraz ked idem cez les, tak stale musim davat pozor aby som sa "nezasekol" o naky vyssi krik... budu taketo rastliny zavadzat aj na novej sphere ?
Teda ked niekto ide pesi tak ok... ale na koni by to nemalo vadit, predsa len sa na koni lepsie ide cez kriky ako pesi.
Ne, nebude se dát probihat.. je to věc, ktera je ve statiku (mapě), tudíš nejde probíhat. To máš jako by jsi chtěl probíhat zdi hradu v britu. Taky jsou ve statiku..

Bude někde uvedenýn seznam všech úprav, co se staly?
Určitě bude i nový FAQ se základními informaceni pro lidi. V určitých věcech byly provedeny zásadní změny a podstatně věci budou napsány.

Takže když budou nové npc, bude nový bestiář a když se bude moct něco nového vyrobit, tak bude změněna výrobní stránka?
Ano

Tak tedy, jak to bude s respawny ? budou nějaké, nebo nebudou ?
to záleží na domluvě členů RT či na gm, který se stará o respawny ... to není věc spojená s přechodem

Jak tady Dobromil řešil s guardama ve fianě něco, tak mě napadá, jestli guardi budou nějak pozměněni a nebudou dávat IK.
Budou dávat "smyslné" IK

Řekne mi někdo co bude s tím tutoriálem?
Zustane stejnej. Když se ti nelíbí, tak tam nelez

Otázka ohledne morfu - Stále tam je bug, dáli se říct bug, když mám šedivou (mínusovou) karmu a morfnu tak jsem červenej ?
Jinak: Budou tam mizet veci jako tadY? protoze predtim mi zmiozely ty vandky dneska zase dungeonova vybava... to jako nema smysl vydelavat kdyz vam to pak zmizi
Myslím, že jeden z důvodů proč se přechází na vyšší sféru je, aby právě nebylo tolik chyb, co je na této současné.
Samozřejmě, že co bude možné opravit, tak to opravené bude... včetně mizení věcí..

1.Pro představu nás smrtelníků, kolik clověkohodin se už vynaložilo na převod ( velice hrubý odhad) ?
2. Procentuélně, kolik je hotovo a kolik ještě zbývá ke spuštění (ne k dokončení - něco jako sféra dokončit nejde) ?
3. Budou speeche NPCček v češtině?
1) To těžko někdo odhadne, na testování a scriptování se podílelo opravdu doooost lidí ....
2) Opravují se už víceméně jen bojové skily a dotahují se do konce bardské skilly + je pár věcí co potřebují drobnou opravu, ale číslo ani datum ti samozřejmě neřeknu...
3) U nových skillů určitě a speeche na questy jsou také v češtině, něco bylo i přepsáno do češtiny, samozřejmě ne vše, ale část určitě ano.

Moje otázka. Bude snaha omezit na nové sphere "svítivé" (rare) věci?
Toto je na domluvě RT týmu, tohle nesouvisí s přechodem, ale myslim, že jako odměny za dlouhodobé questy nebo z hatrat laboratoří by něco pěkného padnout mělo ...

Jakým způsobem se bude přelévat karma a fáma? Bude to u náhodě jako teď, nebo se při zabití automaticky vždy přeleje?
Bude to fungovat korektně, pro všechny účastníky boje fáma a karma podle zásluh na zabití.

Budou se nesmyslně přičítat killy? Nedávno jsme šli s kámošem někoho zabít, já dal první kvf, kámoš druhý kvf a já dostal kill a kamoš ne.
Přičítání a odečítání killů by mělo být opraveno a fungovat korektne. Podobné věci se snad stávat nebudou, stejně jako takové ty blikající MS, co si bugem ubírají kill..
Nadto jsme zavedli i přidávání killu za zabití někoho pomoci kouzla blade spirites,vortexe nebo jedu...
Je to tuším otestované a připravené....

Teď nevím, jestli to tu bylo... Jak budou fungovat jedy? Podobně jako teď, tj. spožděně a random efektem nebo se více zohlední skill a druh jedu?
Jedy budou mít mnohem větší účinek, odvislý od druhu jedu ... nechte se překvapit jak to bude fungovat přesně, určitš se to bude víc používat než teď.

Bude změna ohledně mapek? Například menší poklad atd.
Obsah byl poupraven


[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
( Celý článek | Autor: Daywalker | Počet komentářů: 178 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek)

Máme zde Turnaj Guild a Šampionát v boxu. Měli by jste zájem se v článcích dozvědět právě něco z těchto soutěží? Tedy, informace z jednotlivých kol boxu a turnaju guild?

Určitě oboje! (1207 hl.)
 
Zajímá mne pouze šampionát v boxu (861 hl.)
 
Zajímá mne pouze turnaj guild (855 hl.)
 
Je mi to jedno (826 hl.)
 
Nepřečtu si to, ale může být (802 hl.)
 
Nečtu to tu (904 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 5455

Události v Řádu
(01. 09. 2015, 519x)
Soutěž s Kelevarem
(01. 10. 2015, 452x)

Databáze je prázdná!


Vlož klíčové slovo

Chata rybník KomorníkSportovní rybolovČeská Kanada ubytováníKomorník chataKomorník KunžakUbytování cenyPenzion stravováníChataChata RakouskoTelč PenzionyOkres Jindřichův HradecHoubaření ubytováníČeská Kanada


Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Za všechny články zodpovídají jejich autoři. Kopírování jen se souhlasem autorů. | Technická podpora - Gordon @ Kelevar.cz (2004-2007) TOPlist